The Tank: Stick pocket hill

Платформа:
Mobile
Інструменти:
Unity 3D
Тривалість:
6 місяців
Розмір команди:
6
Посада:
Lead Game Designer
Загальне
В даному проєкті гравець керує танком, де йому потрібно прорватися до кінця рівня через орди ворогів. Гра активно використовує фізику, тому опонентів (крім просто стрільби) можна давити, штовхати, перекидати. При необережному керуванні гравець також може перекинутися (до слова, за статистикою це найчастіша причина програшу рівня).
Як Lead Game Designer в мої обов’язки входило:
Практичний досвід
Даним проєктом мені доручили зайнятися паралельно до основних обов’язків на The Catapult 2. Тому я тут виконував більше роль керівника/координатора. Єдине чим я повноцінно і повністю займався – балансування елементів гри. А саме: характеристики ворогів, обладнання доступного гравцю, цін, доходів, тощо.

Ми дуже багато часу витратили над пропрацюванням базової фізичної моделі – а саме рух танка гравця. Було даже багато експерементів з тертям, центром мас, прискоренням, силою взаємодії між окремими частинами “танків”. Так, танк рухається завдяки фізиці – при натисканні кнопки “вперед” чи “назад” на колеса подається обертальний момент, вони починають рухати гусениці (ох ми і намучилися з ними!) і вся конструкція починає їхати вперед. При спробі різко затормозити, танк може перекинутися (особливо, якщо їхати з гірки). По суті, це було розширення досвіду, що ми мали на Catapult 2, де деякі вороги рухалися схожим чином.

При налаштуванні ворогів фізика також враховувалася. Базове налаштування здійснював програміст (щоб воно рухалося, як планувалося в документації), далі вже я міг відредагувати характеристики юніта, як того вимагав геймплей.


