Denis Voznyuk

Game Designer

The Tank: Stick pocket hill

Платформа:

Mobile

Інструменти:

Unity 3D

Тривалість:

6 місяців

Розмір команди:

6

Посада:

Lead Game Designer

Загальне

В даному проєкті гравець керує танком, де йому потрібно прорватися до кінця рівня через орди ворогів. Гра активно використовує фізику, тому опонентів (крім просто стрільби) можна давити, штовхати, перекидати. При необережному керуванні гравець також може перекинутися (до слова, за статистикою це найчастіша причина програшу рівня).

Як Lead Game Designer в мої обов’язки входило:

  • Перевірка і внесення правок до рівнів
  • Узгодження і обговорення ідей щодо нового контенту  
  • Балансування всіх елементів гри
  • Робота над напівавтоматичною генерацією рівнів
  • Координація команди
Практичний досвід

Даним проєктом мені доручили зайнятися паралельно до основних обов’язків на The Catapult 2. Тому я тут виконував більше роль керівника/координатора. Єдине чим я повноцінно і повністю займався – балансування елементів гри. А саме: характеристики ворогів, обладнання доступного гравцю, цін, доходів, тощо.

Ландшафт важливий для геймплею.

Ми дуже багато часу витратили над пропрацюванням базової фізичної моделі – а саме рух танка гравця. Було даже багато експерементів з тертям, центром мас, прискоренням, силою взаємодії між окремими частинами “танків”. Так, танк рухається завдяки фізиці – при натисканні кнопки “вперед” чи “назад” на колеса подається обертальний момент, вони починають рухати гусениці (ох ми і намучилися з ними!) і вся конструкція починає їхати вперед. При спробі різко затормозити, танк може перекинутися (особливо, якщо їхати з гірки). По суті, це було розширення досвіду, що ми мали на Catapult 2, де деякі вороги рухалися схожим чином.

Не варто було так різко тормозити перед трампліном. І взагалі – тільки повний вперед

При налаштуванні ворогів фізика також враховувалася. Базове налаштування здійснював програміст (щоб воно рухалося, як планувалося в документації), далі вже я міг відредагувати характеристики юніта, як того вимагав геймплей.

Відео