FarmCliff

Платформа:
Facebook games
Інструменти:
Власні редактори/ адмінка компанії
Тривалість:
11 місяців
Розмір команди:
4
Посада:
Game Designer
Загальне
Це гра в жанрі “ферма” для соцільних мереж від компанії Enixan. Особливістю гри (в порівнянні з іншими проєктами компанії) була велика кількість сюжетних вставок, інший підхід до графіки і ігрового балансу.
Мої обов’язки:
Практичний досвід
Це буле моє перше занурення в геймдев в якості повноцінного Game Designer. Воно запам’яталася буремними пригодами, невизначеністю і роботою під шаленим тиском.
Тут я навчився створювати непогані карти місцевостей. Тернистий шлях до цього результату пролягав через велику кількість ітерацій, де мою творчість завертали з різними примітками. Після цього зазвичай приходилося перероблювати все або майже все. Але постійна робота над помилками приносить результати і через деякий час мене навіть запрошували “підшаманити карту” на інші проєкти компанії.

Наступна істина – баланс. За зовнішньою простотою “ферм” ховається велика кількість розрахунків. Скільки гравцю потрібно часу, щоб досягти точки прогресу в точці А? На що фокусувати крафт? Ціна чи час? Які джерела надходження ресурсів для гравця? Ці та інші питання потрібно мати чітку відповідь.
Джерелом досвіду тут виступають як власні експеременти, так і помилки на інших проєктах. Наприклад, ні в якому, НІ В ЯКОМУ РАЗІ не додавати в гру елементи (нехай навіть дорогі) які будуть постійно генерувати хард валюту. В одній грі була допущена така помилка, що призвела до знецінення цієї валюти і гейм дизайнерам приходилося дуууже сильно вивертатися, щоб монетизувати гру в подальших оновленнях. Хоча в момент виходу обнови з цим елементом проєкт показав круту монетизацію, але за все приходиться платити.
Окреме питання – першія сесія гравця. Ця задача складалася з постійних ітерацій плейтест → аналіз результатів → внесення змін → новий плейтест. Для плейтесту бралися люди, які працювали над іншими проєктами (зазвичай художники). Завдяки свіжому погляду зі сторони часто вдавалося знаходити проблемні місця.

