Food Clash

Платформа:
Mobile
Інструменти:
Unity 3D, Playmaker, Leonardo AI, Photoshop, Audacity
Тривалість:
5 місяців
Розмір команди:
1 + кіт
Посада:
Game Designer
Загальне
Це проста гіперказуальна гра, де гравцю треба збирати тарілкою їжу. Більше їжі → більший розмір → можна збирати ще більше їжі. Процес відбувається доти поки не закінчиться час.
Цю гру я робив самостійно за допомогою Playmaker з ціллю покращення своїх навичок та вивчення нових інструментів. Мені довелося займатися:
Практичний досвід
Робота з Playmaker для мене було приємним відкриттям. Виявилося, що з об’єктами Unity можна вільно працювати створюючи різні блок-схеми. Таким чином можливо запрогромавувати навіть досить складну логіку. Звісно не обійшлося без обмежень. Наприклад, штатними засобами я не зміг змусити девайс робити короткі вібрації. Була лише дефолтна вібрація тривалістю 0,5 секунди, але вона не дозволяла досягти потрібних тактильних відчуттів. Інші опції чомусь глючили і не працювали. Тому прийшлося відмовитися від такої функції.
Для роботи з графікою я обрав Leonardo AI. По-перше вона була безкоштовна, по-друге – орієнтована на геймдев. Робота з цією графічною нейронною мережею залишила двояке враження. З одного боку можна було отримати купу гарного арту, який ми ідеально підійшов як референси. З іншого отримати щось, що без обробки в графічному редакторі (різного ступеня детальності) підійшло би в гру проблемно. Хоча мережа активно розвивається і там весь час зявляються нові моделі, які гарно генерують певний тип обєктів. Наприклад, іконки для спорядження в інветарі якоїсь RPG. Ну і досвід роботи з мережею також не треба виключати. Під кінець в мене вже виходило генерувати те, що потрібно за прийнятний час.

За час роботи мені довелося попрацювати в деталях зі спрайтами, UI, 3D об’єктами, звуком. Ці знання не будуть зайвими при роботі над більш масштабними проектами в якості Game Designer, так як додають системності в розумінні цілісності будь-якого проекту.
